Sunday, March 21, 2010

Beautiful Rain



绵绵细雨,

细数着那微笑的回忆。

撑着伞,伸出手,让那滴滴嗒嗒的雨滴,

在我手上不停地想着你。


微风徐徐,

感叹着那可笑的结局。

大步向前,抛下伞,迎着雨,

让风轻轻地窝在我怀里。


Rain's beautiful,

I wonder when it will go.

Rain's so beautiful,

I wonder whether you know.


在雨里,

轻轻哼着,

‘再见了’,

你的心不在我这里了。


在雨里,

轻轻哼着,

‘再见了’

虽然不舍得,

但我要去寻找我自己了。


Rain's beautiful,

I think you won't know.

Rain's beautiful,

so...???


No comments:

Post a Comment